0
Transport GRATUIT la comenzi de peste 250 lei!

Termeni și condiții

Pentru utilizarea acestui site este necesara citirea si acceptarea in totalitate a acestor termeni si conditii de mai jos. Vizitarea in continuare a site-ului www.laremagift.ro presupune acceptarea integrala a acestor termeni si conditii de utilizare.

Larema Gift (www.laremagift.ro) isi pastreaza dreptul de a modifica acest continut fara a fi necesara informarea in prealabil a utilizatorilor.

www.laremagift.ro este marca comerciala a Asociatiei ,,Misiunea Speranta pentru Romania”, persoana juridica, avand sediul social in loc. Sepreus, str. Mihai Veliciu, nr. 30, jud. Arad, inregistrata la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din Romania, avand cod unic de inregistrare RO26044485.

1. TERMENI SI DEFINITII

Pentru o buna comunicare vom defini cativa termeni pe care ii vom folosi in interiorul site-ului:

Site – www.laremagift.ro

Client – este orice persoana fizica sau juridica care viziteaza paginile noastre de internet sau intra in legatura telefonica cu noi, iar in final plaseaza cu succes o comanda.

Cont – in vederea efectuarii unei comenzi, fiecare utilizator poate sa-si creeze un cont care presupune o adresa de e-mail si parola.

Comanda – este o solicitare venita din partea cumparatorului catre vanzator, prin intermediul site-ului sau telefonului, prin care cumparatorul doreste sa achizitioneze produse de pe site.

Contract – este acordul incheiat intre cumparator si vanzator, din care decurg anumite drepturi si obligatii. Acordul se face prin acceptarea acestor ,,Termeni si conditii”.

Campanie – este o actiune facuta in scop comercial, prin care anumite produse beneficiaza de anumite reduceri, promotii, pentru o perioada de timp limitata, stabilta de catre vanzator.

 Utilizator – este orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe site care si-a dat acordul cu privire la ,,Termenii si Conditiile” de utilizare a site-ului.

Cumparator – este orice persoana fizica sau juridica ce face o comanda pe site-ul nostru. 

Vanzator  – este Asociatia ,,Misiunea Speranta pentru Romania” prin magazinul online www.laremagift.ro.

2. CREAREA UNUI CONT

In vederea efectuarii unei comenzi trebuie sa va înregistrati ca utilizator al www.laremagift.ro. Pentru aceasta trebuie sa va creati un cont pentru care sa utilizati o adresa de e-mail valida, care să permită identificarea dvs. ca utilizator al site-ului nostru. 

 Accesul pe site-ul www.laremagift.ro este liber si gratuit, iar vizitarea lui nu este conditionata de crearea unui cont de utilizator.

 In vederea abonarii la newsletter sau alerte la www.laremagift.rotrebuie să ne comunicaţi adresa dumneavoastra de e-mail.

 Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

3. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Continutul si design-ul site-ului www.laremagift.ro, incluzand texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date este proprietatea Asociatiei “Misiunea Speranta pentru Romania” sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al Asociatiei “Misiunea Speranta pentru Romania” a oricaror elemente de pe site-ul www.laremagift.ro se pedepseste conform legilor in vigoare.

 Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail: laremagift@gmail.com sau infosperanta[@]gmail.com

 Cumparatorul poate copia, transfera sau utiliza informatii de pe site-ul nostru numai in scopuri personale, fara caracter comercial, si doar in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile mai sus mentionate.

4. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

In baza prevederilor Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, a legii nr. 190 / 2018, si a GDPR (Regulamentului (UE) 2016/679 de protectie a datelor cu caracter personal), Asociatia Umanitara “Misiunea Speranta pentru Romania” prin magazinul online www.laremagift.ro are dreptul si obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai in conditiile legii, datele personale pe care clientii nostri ni le furnizeaza.

 Scopul colectarii datelor este: emiterea facturii fiscale, informarea clientilor asupra starii comenzii si expedierea catre acestia a produselor comandate, cat si comunicarea de oferte si promotii la produsele noastre.

 Totodata, prin inscrierea in baza de date a magazinului online www.laremagift.ro, utilizatorul este de acord sa fie contactat de catre parteneri autorizati ai Asociatiei “Misiunea Speranta pentru Romania”.

Ce date cu caracter personal prelucram:

  1. Datele obtinute pentru prelurea unei comenzi: nume, prenume, telefon, telefon fix, adresa de email, strada, numar, bloc, scara, etaj, apartament, sector, localitate, sector, fax, cod postal, tara;
  2. Adresa de email la abonarea la Newsletter;

Temeiul / scopul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si modul lor de folosite:

  1. Pentru preluarea, prelucrarea / procesarea, expedierea si livrarea comenzilor catre client;
  2. Pentru emiterea facturilor fiscale si introducerea lor in contabilitate;
  3. Pentru trimiterea de SMS pentru instintarea clientului privind starea comenzii. Clientul va primi SMS la plasarea comenzii, la expedierea comenzii, si un SMS de reminder (aducere aminte) la un interval de 3 zile de la expedierea comenzii, pentru ca acesta sa nu uite sa isi ridice coletul de la Posta;
  4. Pentru trimiterea de oferte promotionale, instintari, anunturi, noutati, etc, prin trimiterea de SMS-uri sau emailuri, doar dupa ce clientul si-a dat acordul in mod expres pentru acest lucru prin abonarea la Newsletter;
  5. Datele cu caracter personal vor fi oferite si operatorilor de curier prin care expediem comenzile. Datele cu caracter personal vor fi folosite de acestia doar pentru livrarea comenzilor catre client.

Unde sunt stocate datele cu caracter personal:

Acestea sunt stocate pe servere securizate prin firme de specialitate, si monitorizate 24/7.

Cat timp vor fi pastrate datele cu caracter personal:

Aceste date vor fi pastrate pe un termen nelimitat, sau pana cand clientul va cere in mod expres stergerea lor din baza noastra de date;

Terte parti care au acces la datele cu caracter personal:

La datele cu caracter personal au acces terte parti cu care noi lucram pentru ca in final comanda plasata pe site sa ajunga la client. Pe baza contractului de prestari servicii intre asociatie si aceste terte parti, acestea au obligatia legala de a pastra securitatea datelor cu caracter personal accesate, vizualizate sau primite de la noi.

In acest sens, aceste terte parti sunt:

  1. Cabinetul de contabilitate – acesta are acces la datele cu caracter personal in vederea prelucrarii facturilor si documentelor fiscale aferente contabilitatii;
  2. Softul de emitere a facturilor – firma care detine softul pentru emiterea automatizata a facturilor are acces la datele cu caracter personal, strict in scopul emiterii, prelucrarii si stocarii facturilor fiscale;
  3. Programatorii – acces la datele cu caracter personal au si firmele de programare web cu care asociatia are contract de prestari servicii. Aceste firme se ocupa strict de dezvoltarea si mentenanta site-ului web, dezvoltarea de aplicatii, extensii, scripturi, etc;
  4. Firma de hosting – toate datele cu caracter personal se afla stocate pe servere securizate printr-o firma specializata pe acest domeniu, fiind monitorizate 24/7;
  5. Firmele de curierat – pentru livrarea comenzilor, acces la datele cu caracter personal au si firmele de curierat cu care asociatia are contract de prestari servicii. Datele cu caracter personal sunt oferite fiecarui operator in functie de alegerea pe care o face clientul privind operatorul de curier;
  6. SMS Gateway – acces la datele cu caracter personal are si firma prin care trimitem clientilor nostri SMS-uri. Aceste SMS-uri sunt trimise doar dupa acordul clientului realizat la plasarea comenzii si au ca scop instintarea clientului privind starea comenzii;
  7. Angajatii librariei – acces la datele cu caracter personal au si angajatii librariei, in scopul preluarii, procesarii si expedierii comenzilor. De asemenea, accesul se realizeaza si in vederea comunicarii cu clientii privind starea comenzii, completarea ei sau informarea unor erori de stoc sau de date inexacte privind expedierea comenzii.
  8. Platforma magazinului – site-ul librariei functioneaza pe platforma Magento;
  9. Procesatorul de plati online;
  10. Furnizorii de marketing: Google Analytics si Facebook

Obtinerea consimtamantului privind preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal:

Preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal se face doar dupa acordul expres din partea clientului. Acest acord expres se face de fiecare data:

  1. Acordul expres pentru preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal se face de fiecare data cand un client plaseaza o comanda pe site sau telefonic. Plasarea unei comenzi pe site se poate face numai prin si dupa acceptarea ,,Termeni si conditii” ale acestui site, prin bifarea casutei aferente in sectiunea de check-out;
  2. Acordul expres pentru preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal se face de fiecare data cand un client suna pe unul din numerele de telefon afisate pe site, si face telefonic o comanda, oferind operatorilor / angajatilor nostri informatii cu caracter personal, in vederea inregistrarii, preluarii, prelucrarii, expedierii si livrarii comenzii;
  3. Acordul expres pentru preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal se face de fiecare data cand clientul completeaza adresa de email pentru abonarea la Newsletter;
  4. Acordul expres pentru preluarea, prelucrarea,stocarea si folosirea datelor cu caracter personal se face de fiecare data cand un client completeaza formulare de abonare, recenzii sau formulare de contact;

Integritatea datelor cu caracter personal:

In vederea asigurarii securitatii si integritatii datelor cu caracter personal asociatia a intreprins urmatoarele masuri:

  1. Si-a instruit angajatii privind securitatea si integritatea datelor cu caracter personal;
  2. Si-a desemnat un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal;
  3. Stocheaza toate datele pe un server securizat printr-o firma de specialitate in domeniu. Serverul este monitorizat 24/7;
  4. Acces la datele cu caracter personal au doar angajatii cu atributii in acest sens. Accesul se face pe baza unei parole si a unui user;
  5. Toate contractele de prestari servicii cu firmele terte care au acces la datele cu caracter personal, au fost completate prin acte aditionale conform cu noul regulament european GDPR;
  6. Lucram cu o firma de web development care ne asigura securitatea si mentenanta site-ului.

Accesul la datele tale cu caracter personal:

  1. Ai dreptul la acces GRATUIT si oricand la datele tale cu caracter personal;
  2. Daca ti-ai facut un cont pe site-ul nostru prin accesarea contului poti avea acces personal si direct la toate datele tale cu caracter personal. Prin accesarea contului poti sa rectifici, sa corectezi, sa actualizezi sau sa completezi datele;
  3. Daca nu ti-ai facut cont pe site, poti cere un extras al datelor tale cu caracter personal, prin email la adresa: infosperanta@gmail.com sau prin posta pe adresa: Misiunea Speranta pentru Romania, comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19. De asemenea, prin cele doua adrese poti cere rectificarea, corectarea, actualizarea sau completarea datelor cu caracter personal;
  4. Poti cere un extras (intr-un format excel), cu datele tale personale care se afla in baza noastra de date, care pot fi portate catre un alt operator. Poti cere acest lucru printr-o cerere scrisa prin email la adresa: infosperanta@gmail.com, sau prin posta la adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19.

Stergerea datelor cu caracter personal:

  1. Poti cere stergerea completa a datelor tale cu caracter personal din baza noastra de date, printr-o cerere scrisa trimisa pe email: infosperanta@gmail.com, sau pe adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19;
  2. Operatorul nostru responsabil cu protectia datelor cu caracter personal se va ocupa de stergerea lor, in maxim 5 zile lucratoare de la primirea cererii prin email sau posta;
  3. Dupa stergerea lor, vei primi din partea noastra, pe email sau prin posta confirmarea stergerii datelor tale cu caracter personal, insotit de dovezi in acest sens.
  4. Vom pastra dovada electronica de transmitere a retragerii acordului si raspunsurile intre cele doua parti.
  5. Dupa stergerea datelor tale cu caracter personal, vom instinta procesatorii terti de acest lucru.

Retragerea consimtamantului:

  1. Retragerea consimtamantului privind prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal, presupune ca in prima faza ti-ai dat acordul privind preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea lor;
  2. In acest context, ai dreptul sa iti retragi oricand consimtamantul privind prelucrarea, stocarea si folosirea datelor tale cu caracter personal:

Retragerea consimtamantului privind abonarea la Newsletter

– Daca te-ai abonat la Newsletter, te poti dezabona prin folosirea butonului ,,Dezabonare” din partea de jos a newsletter-ului;

– De asemenea, poti sa ceri dezabonarea la Newsletter si printr-o cerere scrisa, trimisa pe email: infosperanta@gmail.com, sau prin posta la adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19;

– Daca esti abonat la Newsletter si ai cont pe site, te poti dezabona din contul tau de client la sectiunea: Panou de Control > Sectiunea ,,Newsletter” > Click pe link-ul ,,Editeaza” > Debifezi casuta ,,Inscriere Generala”

Retragerea consimtamantului la formularele de contact

– Daca ne-ai trimis mesaj folosind formularul de contact de la meniul ,,Contact”, toate datele cu caracter personal au fost colectate strict doar pentru a putea sti cine esti, pentru a putea primi mesajul de la tine si pentru a putea ulterior comunica cu tine;

– Prin introducerea acestor date cu caracter personal, ti-ai dat acordul / consimtamantul in mod implicit ca noi sa le putem prelua, si folosi in scopul mai sus amintit.

– Daca doresti sa iti retragi acest acord / consimtamant, privind datele cu caracter personal preluate prin formularul de ,,Contact”, sau ca acestea sa fie sterse din baza noastra de date, poti face lucrul acesta prin email la adresa: infosperanta@gmail.com sau prin posta la adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19. Operatorul nostru responsabil cu protectia datelor cu caracter personal va face lucrul acesta in maxim 5 zile lucratoare, dupa care vei fi instintat prin email sau Posta, insotit de dovezi in acest sens.

Retragerea consimtamantului la comentarii / review-uri

– Daca ai postat un comentariu / review la un produs pe site, la postare ti-ai dat in mod implicit acordul ca numele tau sa fie facut public;

– Poti sa iti retragi acest consimtamant, pentru ca review-ul sa fie sters, si / sau numele tau sa fie sters de pe site si din baza noastra de date odata cu review-ul. Poti face lucrul acesta printr-o cerere scrisa pe email: infosperanta@gmail.com sau prin posta: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19. Operatorul nostru responsabil cu protectia datelor cu caracter personal va face lucrul acesta in maxim 5 zile lucratoare, dupa care vei fi instintat prin email sau Posta, insotit de dovezi in acest sens.

Retragerea consimtamantului la comenzile preluate telefonic

– Daca ai plasat o comanda la noi pe site prin telefon, in mod implicit ai fost de acord cu oferirea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor tale cu caracter personal;

– Poti sa iti retragi consimtamantul pentru prelucrarea, stocarea si folosirea datelor cu caracter personal, sau poti cere stergerea lor din baza noastra de date. Poti face lucrul acesta prin email: infosperanta@gmail.com, sau prin posta la adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr. 19. Operatorul nostru responsabil cu protectia datelor cu caracter personal va face lucrul acesta in maxim 5 zile lucratoare, dupa care vei fi instintat prin email sau Posta, insotit de dovezi in acest sens.

Retragerea consimtamantului la plasarea comenzii prin acceptarea ,,Termeni si conditii”

– Daca ai plasat personal o comanda pe site, in mod implicit ai fost de acord cu ,,Termenii si Conditiile” site-ului privind preluarea, prelucrarea, stocarea si folosirea datelor tale cu caracter personal;

– Poti sa iti retragi acest consimtamant. Daca ai creat un cont pe site, poti face lucrul acesta direct din contul tau. Daca nu te descurci poti sa o faci printr-o cerere scrisa pe email: infosperanta@gmail.com sau prin posta la adresa: comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19. Operatorul nostru responsabil cu protectia datelor cu caracter personal va face lucrul acesta in maxim 5 zile lucratoare, dupa care vei fi instintat prin email sau Posta, insotit de dovezi in acest sens.

Procedura in cazul in care datele cu caracter personal au fost accesate de o persoana neautorizata

  1. Daca a avut loc o bresa de securitate informatica, atunci operatorul, responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal impreuna cu tertii responsabili cu protectia si securitatea sistemelor informatice, in cel mai scurt timp vor rezolva bresa de securitate informatica;
  2. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal din cadrul entitatii va evalua in cel mai scurt timp impactul asupra protectiei datelor cu caracter personal;
  3. Daca este necesar, persoana sau persoanele vizate vor fi contactate si informate de problemele aparute;
  4. De asemenea, in maxim 72 de ore va fi informata si autoritatea nationala pentru protectia datelor cu caracter personal.

5. CUM COMAND?

 Pentru a efectua o comanda, clientul poate / sau nu, sa fie inregistrat ca utilizator al www.laremagift.ro, sa aleaga produsele de pe site si sa le introduca in cosul de cumparaturi, iar la primirea coletului sa efectueze plata prin modalitatea aleasa.

 Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete si adevarate si este de acord ca sa fie contactat, in caz de nevoie, de catre Larema Gift.

Larema Gift nu poate fi trasa la raspundere pentru informatii introduse gresit, prin care se intarzie livrarea. In acest context, taxele de expeditie in vederea reexpedierii coletului vor cadea in sarcina clientului.

 Pentru a finaliza comanda trebuie sa se urmeze pasii indicati în cosul de cumparaturi. La apasarea pe butonul Trimite Comanda, comanda ajunge la noi. In acelasi timp veti primi pe adresa de email confirmarea comenzii.

Pot exista situatii in care Larema Gift sa anuleze comanda unui cumparator, dupa ce acesta a fost anuntat, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta:

– in cazul platii online, neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului;

– in cazul in care datele furnizate de catre client sunt incomplete sau incorecte;

– in cazul unui client caruia i s-au mai livrat alte colete, dar nu au fost ridicate;

– esuarea tranzactiei online.

 In cazul in care un produs comandat de catre client nu poate fi livrat de catre magazinul online www.laremagift.ro, ne obligam sa informam clientul asupra acestui fapt, iar in cazul in care plata a fost facuta in avans vom returna contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 zile de cand am aflat despre acest fapt.

6. FACTURARE – PLATA

 Clientul va primi factura in format electronic, la adresa de e-mail sau in contul lui de pe www.laremagift.ro.

 Plata se poate face online (card sau paypal), prin transfer bancar sau prin ramburs.

7. METODE DE LIVRARE

 Larema Gift se obliga sa livreze produsele prin Posta Romana in 3-5 zile lucratoare sau printr-o firma de curierat in maxim 48 zile lucratoare incepand cu data preluarii comenzii de la cumparator. Daca acest lucru devine imposibil de realizat pentru vanzator, clientul va fi contactat si anuntat.

 Puteti opta pentru expeditia comenzii printr-o firma de curierat, prin Posta Romana, sau puteti alege sa ridicati personal produsele de la depozitul nostru din loc. Sepreus nr. 19, jud. Arad. Pentru clientii din strainatate expeditia se poate face printr-o firma de transport persoane (de ex. Atlassib sau Tabita Tour), fie prin Posta Romana Internationala.

 De asemenea, puteti opta pentru plata ramburs, in momentul ridicarii coletului, sau pentru plata cu card bancar. In functie de modalitatea de expediere a coletului, pretul final poate suferi modificari, de care clientul este anuntat in prealabil.

 In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.

 In ziua in care coletul dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefon de un responsabil al departamentului relatii clienti al Larema Gift.

 La pretul produselor achizitionate, clientul va trebui sa plateasca si taxa de transport. Politica de preturi a taxelor postale difera in functie de promotii, reduceri/discounturi, greutate, valoare rambus si operatorul postal (firma de curierat, Posta Romana, Atlassib etc). Magazinul online isi rezerva dreptul de a modifica pretul taxelor postale dupa criteriile de mai sus sau ori de cate ori doreste.

 Taxele postale vor fi mereu anuntate si evidentiate la sectiunea Metode de Livrare in care se va afisa operatorul postal si pretul aferent, din cosul de cumparaturi. Prin finalizarea comenzii clientul isi da acceptul sa achite si taxele de transport.

 Pentru comenzile din strainatate, pretul final va fi afisat in mod automat in functie de greutate, tara de destinatie si operatorul de transport ales de catre client.

 Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti acest lucru.

 Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului sau coletului expediat de Larema Gift, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Ne asumam raspunderea pentru inlocuirea produselor daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in termen de 24 de ore de la primirea coletului.

 Clientul are obligatia sa verifice coletul, pentru a vedea daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

 Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

8. RETURNAREA PRODUSELOR

Dreptul de retragere: Consumatorii au dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Excepții de la retragere: Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere nu se aplică pentru produsele personalizate sau realizate conform specificațiilor clientului.

Larema Gift verifica cu grija fiecare produs pe care il pregateste in vederea expedierii care cumparatori. Dar in cazuri exceptionale in care produsele au diferite defecte de tiparire/personalizare, acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect.

Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.

Pentru ca produsele returnate ca sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

Procedura de returnare: Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați despre decizia dumneavoastră de a renunța la cumpărare, înainte de expirarea perioadei de retragere, prin orice mijloc de comunicare scrisă.

Efectele retragerii: În cazul retragerii, vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea unui tip de livrare diferit de cel standard oferit de noi), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la informarea noastră cu privire la decizia dumneavoastră de retragere. Rambursarea se va face folosind același mijloc de plată folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit expres un alt mijloc de plată.

Returnarea produselor: Sunteți responsabil(ă) pentru costurile directe ale returnării produselor. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite, fără semne de uzură sau deteriorare.

Reducerea valorii produselor: Putem reduce suma rambursată pentru orice deteriorare a produsului, rezultată din manipularea acestuia altfel decât este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al produselor.

Pentru ca produsele returnate ca sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

Orice reclamatie privind produsele livrate va fi adusa la cunostinta Larema Gift in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Larema Gift o va solutiona in maxim 3 zile din momentul solicitarii.

9. PUBLICITATE

 In momentul in care un clientul isi creeaza un cont pe site, poate sa-si exprime acordul cu privire la primirea de informatii pe e-mail despre campaniile promotionale ale Larema Gift. Aceasta optiune poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Larema Gift in acest sens.

 www.laremagift.ro poate afisa reclame la produsele din oferta sa, precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea site-ului www.laremagift.ro si prin acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare ale acestuia si a Politicii de Confidentialitate, va exprimati acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.

 10. POSTAREA DE COMENTARII, IMPRESII, INTREBARI SI RASPUNSURI

 Utilizatorii pot publica comentarii, recenzii, intrebari si raspunsuri in sectiunea respectiva de la fiecare titlu de carte sau produs. Comentariile pot fi pozitive sau negative, si se vor referi strict la caracteristicile produsului.

 In momentul inscrierii unui comentariu sau recenzie in sectiunile mentionate, clientul se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

 –    sa faca referiri doar la produsul in cauza;

–    comentariul sa fie scris in limba romana;

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator;

–    comentariile trebuie sa fie adevarate, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate;

–    sunt interzise comentariile denigratoare, care sa contina amenintari sau sa violeze intimitatea, viata privata a altor persoane, sa instige la acte de violenta, la ura sau intoleranta pe motive etnice, rasiale, religioase, de orientare sexuala;

–    orice forma de reclama este interzisa. Nu puteti promova alte site-uri, firme, produse, care nu sunt comercializate de www.laremagift.ro;

–     in comentarii nu se vor dezvalui date personale.

 Daca un utilizator incalca in mod repetat Termenii si Conditiile, www.laremagift.ro isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului de a inscrie comentarii in sectiunea respectiva.

 Cumparatorii pot face sesizari sau reclamatii legate de produsul achizitionat prin intermediul postei electronice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 La inregistrarea ca utilizator al site-ului www.laremagift.ro, va vom solicita o serie de date personale, cum ar fi numele si prenumele, adresa de e-mail, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al site-ului.

 Prin completarea datelor cu caracter personal in vederea crearii contului sau completarea formularului de comanda si prin acceptarea ,,Termenilor si conditiilor” de la finalizarea comenzii, cumparatorul accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Asociatiei “Misiunea Speranta pentru Romania”. In cazul necompletarii datelor cu caracter personal in formularul de comanda, sau in cazul neacceptarii ,,Termeni si Conditii” de la finalizarea procesului de comanda, atunci comanda nu va fi trimisa ci anulata automat, respectiv nu veti putea plasa comanda pe site.

 De asemenea, pentru a va abona la newsletterul sau alerte pe www.laremagift.ro, va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida, precum si alte date legate de dvs.

 Alte motive pentru colectarea datelor sunt: informarea cumparatorilor cu privire la comanda, evaluarea produselor oferite, marketing, cercetarea de piata, monitorizarea vanzarilor si comportamentul utilizatorului, emiterea facturii fiscale.

 Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata Politica de Confidentialitate, pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de www.laremagift.ro, la modul in care sunt folosite si la drepturile la protejarea intimitătii dvs.

 Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii 506/2004, Larema Gift se oblige sa administreze in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate mai sus, datele personale pe care ni le furnizati.

Conform Legii 667/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa: ,,Misiunea Speranta pentru Romania”, comuna Sepreus, jud. Arad, nr. 19.

De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Asociatiei “Misiunea Speranta pentru Romania”, loc. Sepreus, nr. 19, jud. Arad, puteti cere, in mod gratuit, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

 Larema Gift poate furniza datele cu caracter personal ale clientilor ei altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare.

 Informatiile cu caracter personal primite de la clienti, pot fi furnizate instantelor judecatoresti si altor organe abilitate ale statului (Politie, Procuratura), in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate de catre acestea.

12. AJUTORUL UMANITAR

FORMA JURIDICA

a. Larema Gift apartine asociatiei umanitare ,,Misiunea Speranta pentru Romania”, si isi desfasoara activitatea econonica conform reglementarilor legale in vigoare:

  • prin OG nr. 26/2000, cu modificarile introduse de Legea nr. 246/2005;
  • Sponsorizarile se fac pe baza Legii Sponsorizarii nr. 32/1994 cu modificarile ulterioare;
  • Codul Fiscal.

b. Asociatia ,,Misiunea Speranta pentru Romania” este persoana afiliata asociatiei SPRO (Speranta pentru Romania). Cele doua isi impart activitatea si colaborarea dupa cum urmeaza:

  • Asociatia ,,Misiunea Speranta pentru Romania” – desfasoara activitatea economica;
  • Asociatia ,,SPRO (Speranta pentru Romania) – desfasoara activitatea caritabila / umanitara.

SCOPUL ACTIVITATII ECONOMICE

c. Scopul Larema Gift este ca prin vanzarea de cadouri personalizate sa se genereze venituri si in final profit net, pe care apoi sa il folosim pentru finantarea / sponsorizarea si sustinerea proiectelor, cazurilor umanitare, activitatii si actiunilor noastre, de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia.

VANZARILE IN SCOP CARITABIL

d. Toate produsele prezentate si puse la vanzare pe www.laremagift.ro apartin si sunt vandute in scop caritabil de catre asociatia umanitara ,,Misiunea Speranta pentru Romania”;

MATERII PRIME SI PRODUSELE VANDUTE

e. Produsele pe care le comercializam pe site, sunt rezultatul unei productii care are la baza materie prima pe care noi ca magazin o achizitionam de la diversi furnizori din acest domeniu;

ADAOSUL COMERCIAL

f. Asociatia investeste / cumpara produse sau materii prime, carora la final le adauga un adaos comercial, avand ca scop acoperirea tuturor cheltuielor operationale si in final generarea de profit net;

TAXE SI IMPOZITE

g. Asociatia ,,Misiunea Speranta pentru Romania”:

  • Este platitoare de TVA;
  • Fiind un ONG, nu beneficiaza de nici o deducere fiscala din partea statului roman;
  • Este platitoare de impozit pe profit;
  • Plateste taxe si impozite ca oricare alt magazin sau entitate juridica care desfasoara activitati economice pe teritoriul Romaniei.

CHELTUIELI OPERATIONALE

h. Activitatea economica pe care o desfasuram genereaza cheltuieli operationale: investii, plata salariatilor, plata furnizorilor, comisioane bancare, pierderi, etc.

Pentru ca activitatea economica sa se poata desfasura in parametri optimi, din adaosul comercial asociatia va plati si va acoperi cu prioritate toate cheltuielile operationale.

PROFITUL NET OBTINUT

i. Profitul net obtinut este supus impozitului pe profit, pe care il vom plati statului roman;

j. Profitul net obtinut nu este directionat catre un administrator / actionar, ci acesta conform reglementarilor legale in vigoare, ramane in cadrul asociatiei si este folosit de aceasta conform scopului si obiectivelor sale;

k. Profitul net il vom afla la finalul anului;

REDIRECTIONAREA PROFITULUI NET

l. Profitul net va fi redirectionat in trei mari directii:

  • Catre un caz umanitar;
  • Pentru investii si dezvoltarea magazinului online;
  • Catre oricare alte investitii la alegerea asociatiei.

DIRECTIONAREA PROFITULUI NET

m. Profitul net se va directiona catre cazurile, proiectele, activitatile, de oricare natura ar fi ele, in care este implicata asociatia. Acestea se vor face la alegerea asociatiei.

13. DONATIILE EFECTUATE IN COSUL DE CUMPARATURI

a. Vom alege un caz care sa fie promovat pe magazin, pe pagina de produs, sau doar in cosul de cumparaturi si pagina de checkout:

  • Sub butonul ,,Adauga in cos” de pe pagina fiecarui produs;
  • In ,,Cosul de cumparaturi”;
  • In pagina de ,,Check out”;
  • Pe pagina: https://laremagift.ro/cazuri-larema/

b. Pe pagina fiecarui produs, sub butonul ,,Adauga in cos” va fi o nota de informare despre cazul umanitar pentru care se poate face o donatie, pe langa produsele comandate;

c. In ,,Cosul de cumparaturi” clientul va putea citi cateva cuvinte despre cazul umanitar promovat si va putea opta, la alegere, daca odata cu produsele comandate doreste si sa faca o donatie;

d. In pagina de ,,Check Out” clientul va putea citi cateva cuvinte despre cazul umanitar promovat si va putea opta, la alegere, daca odata cu produsele comandate doreste sa faca o donatie.

Optiunea de donatie se va afisa in pagina de ,,Check out” doar daca clientul nu a plasat o donatie in ,,Cosul de cumparaturi”

e. Pe pagina: https://laremagift.ro/cazuri-larema/ este o prezentare detaliata a cazului si se pot face si donatii separate de o comanda.

f. Donatiile care se fac odata cu comanda:

  • Vor aparea pe factura;
  • Se vor plati odata cu coletul: online cu cardul sau rambus;
  • Suma donata se va aduna la valoarea coletului;
  • In contabilitate sunt inregistrate ca donatii;
  • Vor fi oferite cazului pentru care s-a facut donatie, in proportie de 100%, conform contractului de sponsorizare incheiat intre beneficiar si asociatia SPRO (Speranta pentru Romania).

14. FORTA MAJORA

 In situatii de forta majora, ambele parti, cumparator/vanzator, sunt scutite de raspundere in cazul nerespectarii/intarzierii obligatiilor contractuale. Ne referim la forta majora ca fiind o situatie imprevizibila, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitata.

 Daca respectiva situatie nu inceteaza in termen de 15 zile, partile vor avea dreptul sa notifice, fiecare celeilalte, incetarea contractului, fara ca vanzatorul/cumparatorul sa poata pretinde celeilalte parti daune.

15. SOLUTIONAREA CONFLICTELOR

 Informatiile de mai sus sunt supuse legilor romane in vigoare (Legea 365/2002 privind comertul electronic si OG 130/2000 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta). Eventualele conflicte de orice fel care ar putea sa apara intre clienti si Asociatia “Misiunea Speranta pentru Romania” vor fi mai intai rezolvate pe cale amiabila, in minim 30 de zile lucratoare.

Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare

0
    0
    Coșul tău
    Nu ai adăugat nimic în coșMagazin